az har chiiiiii pesare motenaferaM

خدایا خسته ام

 

از معلمم شنيدم

 

 

صبح روز اول سال

 

 

« با محبت جمله سازيد. ‌»

 

 

اولي قلم تراشيد:

 

 

« من محبت را دوست دارم »

 

 

دومي تنور دل بتفتيد:

 

 

« مادرم محبت است كلاً »

 

 

سومي كه بود دلگير:

 

 

« محبت دروغ است »

 

 

سبط شاعري هجا كرد:

 

 

« از محبت خارها گل مي شود »

 

 

يك به يك جُمَل بخوانديم

 

 

آخرين نفر ز جا خاست

 

 

كودكي يتيم

 

 

كمرو

 

 

جامه اش دريده بر تن

 

 

صورتش لهيده از غم

 

 

في المثل

 

 

بودنش نبود او بود

 

 

جمله را چنين شروع كرد:

 

 

« خدا ما را دوست دارد »

 

 

ياد دارم بهترين شد

 

 

چون معلم گريه مي كرد

 

 

و مي گفت:  « بچه ها گفتم با محبت جمله سازيد.‌»

 




نظرات شما عزیزان:

ALI AMIRI
ساعت1:27---24 بهمن 1390
سلام.رفیق وبلاگ قشنگی داری خیلی باهات حال کردم.دمت گرم.
به ما هم سر بزن@} ;-@} ;-@} ;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 دی 1390برچسب:,ساعت 23:28 توسط BAHAR| |


Power By: LoxBlog.Com