امین


az har chiiiiii pesare motenaferaM

خدایا خسته ام

به جون تو دیگه نفس نمونده واسه من

بیا تو هم دلم رو بشکن

خسته ام خدا

آره تو راست میگی که بد شدم

دیدی که جون به لب شدم

تو رو خدا ببین چه حالیم

خدا دلت به حالم بسوزه؟؟؟؟

خدااااااااااااااااااااااااااااااا

ای خدااااااااااااااااااااااااا

من از بنده هات متنفرم

ازشون نمیگذرم

با من بازی نکن

من بچه نیستم امین

خیلی دلم میخواد بهت این حرفارو بزنم

خیلی وقته تو فکرتم

دوسدارم یه دوستی ساده داشته باشیم

ولی تو دوس داری همیشه من بیام طرفت؟بهت اس بدم ؟ زنگ بزنم ؟

اخرشم اقا میگه ؟نامردی تو یه حال منو نمیپرسی ؟ فکر میکنی کی هستی امین؟

ازت بدم میاد

الهی به حق این ماه عزیز دیگه بهت فکر نکنم

دیدن که میبینمت چون همکلاسیم

ولی امیدوارم یه روزی برسه که ذره ای برام ارزش نداشته باشی

دوست دارم دیونه ،خونسرد،مغروووووووووووووووووووووووووووووووووووور

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:55---24 خرداد 1391
بر عکس به نظر من موجودی بی معرفت تر از شما دخترا نیست وقتی کسی حقیقتا عاشقتون میشه با بیرحمیه تمام تنهاش میذارید...........................
حقتون هر بلایی سرتون بیا...


بهمن
ساعت0:56---18 دی 1390
سلام خب ناراحت نشید الکی خودتون را بخاطر این گونه مسایل ناراحت نکنین من پسرم میترسم از منم بدت بیاد اما پسرها تفاوتهای زیادی با هم دارند 09361679292 برای مشاجره اماده ام

پریا
ساعت19:54---17 دی 1390
سلاااااااااااااااااااااام موفق باشی به منم سر بزن

پریا
ساعت19:54---17 دی 1390
سلاااااااااااااااااااااام موفق باشی به منم سر بزن

پریا
ساعت19:54---17 دی 1390
سلاااااااااااااااااااااام موفق باشی به منم سر بزن

معشوق زهرا
ساعت23:49---3 آذر 1390
سلام
چرا به خودتون زحمت میدید
شما به اون بی محلی کنید تا اون خودش بیاد منت کشی البته من حق دخالت ندارم و سرم زیاد ازاین حرفا در نمیاد
من خودم عاشق دختری هستم که به من محل سگ هم نمی ده ولی من خیلی دوسش دارم
ممنون میشم به من سربزنید
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 آذر 1398برچسب:امین دارم ازت متنفر میشم,ساعت 23:1 توسط BAHAR| |


Power By: LoxBlog.Com