az har chiiiiii pesare motenaferaM

خدایا خسته ام

امروز چقد دلم گرفته بود

خدایاااااااااااا

خسته شدم از تنهایی........



نظرات شما عزیزان:

manager
ساعت23:44---2 بهمن 1390
سلام خانم.وای چرا ازپسرها متنفرید.بابا همه پسرها بدنیستند.چشتون رفته به دخترا که همشون بی وفان شوخی کردم همه خوبند.به جز من.راستی وبتون عالیه به وب من هم سر بزنیدخوشحال میشم

manager
ساعت23:43---2 بهمن 1390
سلام خانم.وای چرا ازپسرها متنفرید.بابا همه پسرها بدنیستند.چشتون رفته به دخترا که همشون بی وفانشوخی کردم همه خوبند.به جز من.راستی وبتون عالیه به وب من هم سر بزنیدخوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:7 توسط BAHAR| |


Power By: LoxBlog.Com